- Aquest esdeveniment ja ha passat.

Les patologies no traumàtiques de l’aparell locomotor, incloent-hi les malalties reumàtiques i sistèmiques, constitueixen un dels motius de consulta més freqüents en atenció primària.
El Servei de Reumatologia del nostre hospital manté una estreta relació amb els metges de família de l’àrea, mitjançant reunions presencials periòdiques per la discussió de dubtes sobre el diagnòstic i tractament en pacients amb patologies reumàtiques o de l’aparell locomotor. Aquesta relació ha servit per conèixer les necessitats formatives d’aquest col·lectiu de facultatius.
Aquest curs ajudarà a la formació dels metges de família en les patologies reumatològiques més freqüents i amb una millor selecció dels pacients a derivar, contribuirà a reduir la llista d’espera dels pacients per ser visitats a Reumatologia.
El curs es durà a terme en dues sessions (11 i 25 de novembre).
Adreçat a:
- metges/ses de família





