Hospital de Sabadell

Haig d'ingressar a l'Hospital

Imatge d'un passadís de l'Hospital de Sabadell on estan portant un pacient enllitat a la seva habitació

Recomanacions abans d'una intervenció quirúrgica amb ingrés

S´ha de dirigir al Servei d'Admissions d´Hospitalització el dia i a l'hora que li han comunicat per telèfon o que consten a la carta de citació.

Recomanacions: Per tal que la intervenció es faci en les condicions adequades i per evitar complicacions, és convenient seguir les recomanacions que li fem a continuació:

  • És convenient que vingui acompanyat/ada.
  • Convé que li hagin administrat el vaccí antitetànic ( porti la targeta de vacunació).
  • És important que porti la medicació que pren habitualment.
  • És convenient que porti els seus objectes d'higiene personal i les sabatilles.
  • Tingui especial cura de les seves pròtesis dental o auditiva.

Com fer el canvi d'una visita programada?

Si heu de fer algun canvi en la visita, prova o intervenció que teniu programada, ho podeu fer a través del telèfon d'Atenció Telefònica o de correu electrònic.
 

Guia d'hospitalització

{cmp_start idkey=1272[url=http%3A%2F%2Fwww.tauli.cat%2Fhospital%2Fusuaris%2Finformacio-i-consells-als-usuaris%2Fhaig-d-ingressar-a-l-hospital][title=Haig+d%26%23039%3Bingressar+a+l%26%23039%3BHospital][desc=]}

Recomanacions abans d'una intervenció quirúrgica amb ingrés

S´ha de dirigir al Servei d'Admissions d´Hospitalització el dia i a l'hora que li han comunicat per telèfon o que consten a la carta de citació.

Recomanacions: Per tal que la intervenció es faci en les condicions adequades i per evitar complicacions, és convenient seguir les recomanacions que li fem a continuació:

  • És convenient que vingui acompanyat/ada.
  • Convé que li hagin administrat el vaccí antitetànic ( porti la targeta de vacunació).
  • És important que porti la medicació que pren habitualment.
  • És convenient que porti els seus objectes d'higiene personal i les sabatilles.
  • Tingui especial cura de les seves pròtesis dental o auditiva.

Com fer el canvi d'una visita programada?

Si heu de fer algun canvi en la visita, prova o intervenció que teniu programada, ho podeu fer a través del telèfon d'Atenció Telefònica o de correu electrònic.
 

Guia d'hospitalització

Silenci

Silenci

Imatge d'un metge demanant silenci

El silenci i l'ordre beneficien als pacients ingressats. Procureu parlar en veu baixa i no fer soroll. Recordeu que la televisió i la ràdio només es poden fer servir amb auriculars.

Objectes personals i de valor

Objectes personals i de valor

Imatge caixa forta

El centre no es pot fer responsable dels objectes de valor o dels diners que porteu. Us aconsellem que els lliureu a la vostra família o que els dipositeu a la caixa forta de l'Hospital. El personal d'infermeria us informarà de com cal fer-ho. Si porteu dentadura postissa, ulleres, etc., cal que tingueu cura de no perdre-les, ja que són indispensables per a la vostra vida diària.

Hàbit de fumar

Hàbit de fumar

Imatge d'una caixa de tabac tatxada

Per respecte a la salut i a les normes establertes per la legislació vigent, no es permet fumar a cap àrea de l'Hospital.

Sortida de l'hospital

Sortida de l'hospital

Imatge d'un esquipatge

El metge us comunicarà l'alta amb antelació. L'habitació s'ha de deixar lliure a les 11 del migdia, per tal que es pugui preparar per a un altre malalt. En el moment de marxar rebreu l'Informe d'Alta Hospitalària.

Documentació clínica

Documentació clínica

Imatge d'uns documents

Si necessiteu una còpia d'algun informe o el resultat d'alguna exploració, podeu adreçar-vos a Documentació Clínica.

Horari de visites

Horari de visites

Imatge d'un visitant

L'horari de visita és de les 9h. a 21h., llevat d'algunes unitats específiques. Per garantir la seguretat durant la nit, des de les 22h. a les 7h. restarà tancat l'accés principal de l'edifici Taulí i l'entrada es realitzarà per Urgències. Us preguem utilitzar aquest accés de manera restringida per tal d'afavorir el descans de la resta de pacients.

Està autoritzada la presència de dues persones per malalt, llevat de Cures Intensives. Durant la nit, únicament pot restar un acompanyant amb el pacient. A Pediatria és previst un acompanyant per cada nen ingressat les 24 hores del dia, llevat de Cures Intensives i Neonatologia.

Informació sobre l'estat del malalt

Informació sobre l'estat del malalt

Imatge d'un metge

S'informa diàriament, a excepció de dissabtes i festius, i sempre que hi hagi un canvi important en l'evolució del pacient. L'equip assistencial de la Unitat on resteu ingressat us indicarà sobre l'horari habitual d'informació. La informació és confidencial i no es donarà per telèfon.

Alimentació

Alimentació

Imatge d'uns aliments

Per garantir-vos una nutrició adequada us demanem que mengeu només els aliments prescrits pel metge i servits per la cuina de l'Hospital. Per motius d'higiene, no guardeu cap aliment a l'habitació. L'hospital disposa d'un protocol de dietes per cobrir les diferents necessitats dels pacients.

En cas de precissar una adaptació especial podeu contactar amb el servei de dietètica. La infermeria de la unitat us hi posarà en contacte si ho preciseu. Els familiars i visitants, disposeu d'una cafeteria i restaurant a l'exterior de l'edifici.

La donació voluntària

La donació voluntària

Imatge donació voluntària

Les necessitats de transfussió de sang i de trasplantament d'òrgans en la nostra societat són molt importants i no hi ha altra manera d'obtenir-se si no és mitjançant la donació voluntària. Us preguem que informeu als vostres familiars i amics de la possibilitat de contribuir al tractament del gran nombre de malalts mitjançant donacions.


El nostre centre està acreditat per l'extracció d'òrgans per transplantament. Si voleu informeu més completa en aquest sentit, podeu parlar amb el vostre metge.

Confidencialitat

Confidencialitat

Imatge full confidencial

La Corporació i els seus diferents Centres disposa de les dades de caràcter personal que ens han confiat. Aquestes dades estan sotmeses a la protecció de confidencialitat que els hi atorga la Llei Orgànica 15/99 de Protecció de Dades de Caràcter Personal i, complementàriament, per les normes institucionals de confidencialitat.


L'ús d'aquestes dades és restringit als professionals que, ineludiblement, les precisin. Vostè pot exercitar el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se'n en els termes que preveu la normativa vigent. Si desitja exercitar els esmentats drets, la nostra Unitat d'Atenció al Client donarà resposta a la vostra petició.

Unitat d'Atenció al Client

Unitat d'Atenció al Client

Imatge Unitat Atenció al Client

La Unitat d'Atenció al Client atén els vostres suggeriments, reclamacions i agraïments per millorar la qualitat dels nostres serveis. Si ho desitgeu Infermeria us hi posarà en contacte. En aquesta unitat podeu informar-vos sobre els "Drets i Deures del Pacient".

Unitat de Treball Social

Unitat de Treball Social

Imatge Unitat Treball Social

La Unitat de Treball social és a la vostra disposició per ajudar-vos a resoldre els problemes socials derivats de l'hospitalització. Si ho desitgeu Infermeria us hi posarà en contacte.

Atenció religiosa al Parc Taulí

Atenció religiosa al Parc Taulí

Imatge servei religiós

Conscients de la importància que té la dimensió religiosa per a algunes persones, el Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí facilita l’exercici d’aquest dret. Així, és garanteix l’accés lliure dels ministres de les diferents confessions sense limitació d’horari i sempre que hi hagi una petició del pacient o dels seus familiars. Els Serveis d’Atenció al Client faciliten aquesta exercici amb coordinació amb les diferents confessions. 

  • Disposem d’un Servei Religiós Catòlic, arrel de l'acord entre Arquebisbat i Conselleria de Sanitat.
  • Conveni de col·laboració amb el Consell Evangèlic de Catalunya.
  • Relació amb el Comitè d’enllaç dels Testimonis de Jehovà.