Durant el mes de desembre el Parc Taulí ha acollit diferents activitats que donaven el tret de sortida als dies previs de les festes de Nadal. La visita més dolça va ser la del Llaminer que va fer una parada per compartir una estona amb els nens i nenes ingressats a la planta de pediatria, així com amb els joves de la Unitat de Crisi d’Adolescents (UCA).
Un dels moments més esperats per l’equip de professionals de la tercera planta del Parc Taulí són els obsequis que els joves de la UCA els donen per agrair la seva feina.
El ritme musical va venir de la mà de l’orquestra simfònica de Sabadell que van oferir un petit concert per a petits, joves i professionals. L’Associació Ressò de música també van fer els tradicionals petits concerts per diferents espais de l’hospital com la planta d’hospitalització, la Unitat de Neonatologia o l’UCI pediàtrica, sense oblidar les Urgències pediàtriques i el Hall de l’hospital. Els estudiants de Medicina de la Unitat Docent del Parc Taulí també van animar diferents unitats i serveis de l’hospital amb les seves nadales.
Però, el moment més esperat per petits i no tan petits, de l’UCA i el CSMIJ, va ser fer cagar el Tió i veure quins regals els havia portat.
Com cada any, aquestes activitats s’han pogut desenvolupar gràcies al compromís de l’equip de professionals de l’hospital i dels voluntaris que hi participen.


