
La Dra. Maria del Carmen Sanclemente Ansó, nova directora assistencial del Parc Taulí
- Post Tags:
- Direcció assistencial
- Posted In:
- Notícia
- no comments
La Dra. Maria del Carmen Sanclemente Ansó és Llicenciada en Medicina i Cirurgia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Doctora en Medicina per la Universitat de Barcelona (UB) amb la tesi Anàlisi de l’activitat clínica, satisfacció de l’usuari i cost/efectivitat d’una Unitat de Diagnòstic Ràpid i màster en Gestió Sanitària per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC).
Amb vint anys d’experiència en gestió sanitària, projectes i processos assistencials, la Dra. Sanclemente també té un ampli coneixement en alternatives a l’hospitalització convencional.
Ha estat cap d’urgències a l’Hospital de Mollet; subdirectora mèdica de l’àrea ambulatòria de l’Hospital Universitat de Bellvitge i, fins ara, ha estat la directora mèdica a l’Hospital Universitari de Son Espases a Palma, a Mallorca.
La Dra. Sanclemente s’incorpora a l’equip de Parc Taulí com a directora assistencial amb la voluntat de dur a terme nous projectes per continuar millorant la qualitat assistencial del centre i continuar situant el Parc Taulí entre els hospitals de referència a Catalunya i a l’estat espanyol.

Leave a Reply