Salut Mental
i Addiccions

Usuaris

Usuaris

Documentació bàsica que cal portar

 

Si ha de ser atès a qualsevol dels nostres dispositius, ha de dur la següent documentació:

El DNI o passaport i la TSI (Targeta Sanitària Individual) del Servei Català de Salut, o la targeta sanitària de la seva assegurança.

En cas de qualsevol dubte o problema, contacti'ns:

Aconsellem que comprovi la seva adreça postal i el seu número de telèfon per a futures citacions.


Creu que falta algun consell? Ajudi'ns a millorar: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.



Atenció telefònica

 

Opcions del menú

  • Opció 1: Per parlar amb Programació
    (De dilluns a dijous, de 10 h a 12 h i de 15.30 h a 16.30 h, i divendres, de 9 h a 15 h.)

    • Opció 1 : Programació de visites

    • Opció 2: Programació de radiologia

  • Opció 2: Per marcar directament l'extensió, si la coneix
     
  • Opció 9: Per parlar amb l'operadora
     
  • Opció 0: Per tornar a escoltar el missatge des de l'inici

Nota: Si no pot marcar les diferents opcions des del seu telèfon, esperi's novament a escoltar el missatge i l'atendrà l'operadora.

 

 

 

 

 

 



Vaig a consultes externes

Què cal fer per ser visitat?

Com visitar-se:

Primeres visites a l’Hospital de Sabadell han de ser sol·licitades per un facultatiu d’Atenció Primària o d’altres dispositius del mateix Hospital.
 

Visites de seguiment:

Si heu de fer algun canvi en la visita, prova o intervenció que teniu programada, ho podeu fer a través d'aquests canals de comunicació. Els missatges adreçats a aquest correu es responen en horari de 08.00 a 17.00h, de dilluns a divendres, a partir de l'endemà de la seva recepció

Recomanacions

Actualitzi les seves dades:
Comprovi que les dades personals que tenim de vostè (adreça, telèfon de contacte), són correctes, per poder posar-nos-hi en contacte.

Documentació:
Cal la carta de citació en el moment d´efectuar la visita, així com la medicació i les exploracions, en cas que en disposin.

El DNI o passaport i la TSI (Targeta Sanitària Individual) del Servei Català de la Salut o la targeta sanitària de la seva assegurança.

Com fer un canvi d'una visita programada?

Si heu de fer algun canvi en la visita, prova o intervenció que teniu programada, ho podeu fer a través del telèfon d'Atenció Telefònica o de correu electrònic.

 

(Els missatges adreçats a aquest correu es responen en horari de 08.00 a 17.00h, de dilluns a divendres, a partir de l'endemà de la seva recepció)