Hospital de Sabadell

Normativa de funcionament

Aforament i mesures d'adaptació COVID-19

En el marc del progressiu retorn a la normalitat i en espera de rebre les indicacions oficials per reprendre la formació presencial, s’ha consensuat una sèrie de mesures que hauran d’acomplir tots i totes les assistents a les sessions:

  • Aforament màxim de 10 alumnes per aula i 1 formador. En el cas de l’aula principal, el personal de simulació està exempt d’aquest recompte en estar ubicat a la cabina de control.
  • Caldrà fer una comprovació de temperatura de tots els participants prèvia a l’accés al centre.
  • Serà obligatori l’ús de mascareta durant les sessions.
  • A la entrada del centre hi haurà dispensadors de solució alcohòlica per realitzar una higiene de mans abans d’entrar i a la sortida.

Requisits dels cursos

  • És indispensable que les activitats que es realitzen als espais de Simulació Parc Taulí continguin aspectes de simulació clínica.
  • És imprescindible el contacte previ entre el promotor/coordinador del curs amb el coordinador de SimPT, amb l'objectiu de valorar necessitats i facilitar els recursos necessaris per garantir la qualitat del curs.
  • Es considerarà com a curs aquell contingut docent que estigui inclòs dins d'un temari docent acceptat prèviament pel Programa Institucional de Formació (PIF) o pel Comitè Institucional de Docència (CID)
  • Els cursos aprovats en el Pla Institucional de Formació (PIF) i acreditats pel Comitè Institucional de Formació (CIF), hauran de respectar el perfil descriptiu dels cursos segons la seva normativa.
  • Els cursos procedents del Comitè Institucional de Docència (CID) i de la Fundació Parc Taulí (FPT) hauran de tenir la seva aprovació prèvia. Hauran de tenir un format descriptiu similar al del PIF.
  • Els grups dels cursos que es portin a terme en aquest espai docent hauran d'estar integrats per un màxim de 10 participants per aula.

Sol·licitud d'utilització dels espais

Cal comunicar l'interès d’utilització dels espais de Simulació Parc Taulí i dels aspectes organitzatius i metodològics vinculats a aquesta eina docent a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La reserva s'ha de fer tant de la sala com del material associat a la instal·lació. Podeu fer-ho des de l'apartat Reserves i tarifes d'aquest web.

En cas de que la formació sigui dins del programa PIF, la reserva la gestiona el Departament de Formació.

Préstec de material

Part del material de simulació esta disponible per al préstec per al personal de la institució. Si esteu interessats en sol·licitar el préstec de material de simulació, per a la seva utilització fora dels espais de SimPT, ho podeu fer omplint el full de sol·licitud que trobareu a l'apartat Reserves i tarifes.

El material en préstec té un cost estipulat prèviament. Les tarifes estan disponibles al full de sol·licitud.

El promotor o coordinador del curs es farà responsable de que els espais i els materials utilitzats es deixin en el mateix estat en què s'han trobat.

Costos

Les tarifes d’utilització dels espais de SimPT, per als cursos del PIF i del CID estan estipulades prèviament. La gestió econòmica i la facturació dels serveis del centre es realitza des de l’Institut d’Investigació i Innovació Parc Taulí.

Per tal de poder elaborar un pressupost de les activitats per a client intern i extern, cal contactar amb Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Fotografia i vídeo

No està permesa la realització de fotografies ni la gravació de vídeos sense l'autorització prèvia de l'staff de SimPT.

Altres consideracions sobre l'ús de les instal·lacions

  • Hi ha disponible un document per acord de confidencialitat i autorització de gravació i reproducció d’imatges a les sessions de simulació.
  • SimPT disposa d’uniformes per docents i estudiants, si fos necessari. S’hauran de sol·licitar prèviament per tal de tenir disponibilitat per tots els participants.
  • Cal fer un ús adequat i respectuós de les instal·lacions. Qualsevol incidència durant l’activitat s'haurà de notificar als responsables de la sala.
  • En els espais de SimPT està prohibit menjar i beure.